close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דלתות פנים - למה לשים לב כאשר בוחרים דלת פנים

מערכת שורשג ניסן, תשפא16/03/2021

דלתות פנים משמשות אותנו לשמירה על הפרטיות, מניעת רעשים חיצוניים ואף לגישה יעילה ונוחה למקומות אחסון. כיום, עם התפתחות הבנייה המודרנית והטכנולוגיות השונות

תגיות:

בחירת דלתות פנים דורשת מחשבה ותכנון
דלתות פנים משמשות אותנו לשמירה על הפרטיות, מניעת רעשים חיצוניים ואף לגישה יעילה ונוחה למקומות אחסון. כיום, עם התפתחות הבנייה המודרנית והטכנולוגיות השונות, קיימים מגוון רחב של עיצובים, סגנונות וטכניקות פתיחה- סגירה שונות.

לרוב, אנחנו לא נחליף את דלתות הבית בתדירות גבוהה, ולכן חשוב להשקיע מחשבה ותכנון מוקדם בצרכים, עיצוב ואיכות הדלת בהתאם לייעוד החדר ולצרכים שלנו. לכן, הכנו עבורכם כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן כאשר בוחרים דלתות פנים.

מדידות מדויקות
בחירת

דלתות פנים איכותיות, בין אם דלתות פנים פשוטות או דלתות פנים יוקרתיות, מתחילה במדידה מקצועית ומדויקת של גודל הפתח (גובה ורוחב) בו אתם מעוניינים להתקין את הדלת, ואפיון צורת הדלת וכיוון הפתיחה. את המדידה כדאי שיבצע מודד מקצועי מטעם החברה ממנה רכשתם את הדלתות.

לגודלן של הדלתות השפעה על מחירן. דלתות פנים סטנדרטיות יהיו בגודל 206 גובה על רוחב 70-90 ס"מ, כאשר דלתות מעוצבות יכולות להגיע בגדלים שונים על פי בחירתכם, ומחירן יהיה בהתאם. 

החומרים מהם עשויה הדלת
חומרי גלם איכותיים יבטיחו לדלתות הפנים של הבית עמידות איתנה לאורך זמן. חומרי הגלם הנפוצים מהם עשויות דלתות פנים איכותיות הם עץ מלא (גושני או מעובד/מחופה) ודלתות פלדה/אלומיניום.

דלתות פנים איכותיות עשויות בדרך כלל מעץ מעובד, כאשר מה שמבדיל ביניהן הוא המילוי. בעוד שמילוי פלקסבורד (עשוי מסיבית- סיבי פשתן או שבבי עץ) ייחשב איכותי ועמיד בפני טמפרטורה, מילוי כוורת (קרטון דחוס) ייחשב כבעל איכות נמוכה. 

עמידות למים
אחד השיקולים המרכזיים הצריכים להנחות אותנו בעת בחירת דלתות פנים לבית, הוא עמידותן בפני מים, על מנת למנוע התנפחויות, קילופי צבע וריקבון פנימי. לכן, קיימים היום מגוון דלתות פנים נגד מים, בעלות ציפוי פולימר.

דלתות פנים פולימר עשויות מחומר פלסטי עמיד למים. הן יכולות להיות עשויות 100% מפולימר (מתאים בעיקר לחדרי אמבטיה) או בעלות ציפוי פולימר, כאשר בדרך כלל תחתית הדלת תהיה עשויה מפולימר מלא/

התאמה לייעוד החדר
חשבו על ייעוד החדר לפני התאמת הדלת. כך, כפי שהזכרנו מקודם, לחדרי אמבטיה יתאימו דלתות עמידות למים ולחדרי השינה כדאי לבחור דלתות פנים אקוסטיות מבודדות רעשים, על מנת להפחית חדירת רעשים משאר חלל הבית.

בחלק מהבתים, בעיקר אלו המעוצבים ומסוגננים, דלתות פנים הזזה יכולות להיות אידיאליות. דלתות אלו מחליקות לצדדים בתנועה אופקית, על בסיס מסילה המורכבת על הרצפה, במקום פתיחת הדלת המסורתית אליה הורגלנו. 

תחזוקה
אם הזכרנו ילדים קטנים, פרט נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא בחירת דלתות פנים קלות לניקוי ואף עמידות לשריטות. כאשר המקרה האחרון רלוונטי גם במקרה בו נמצאים איתכם בבית בעלי חיים.

למידע נוסף בנושא דלתות פנים וכניסה, בקרו באתר - https://www.eldordoors.co.il

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה